Güncel olmayan bir tarayıcı kullanıyorsunuz. En iyi MSN deneyimi için lütfen bir supported version kullanın.

İlaç Alerjisi Nedenleri

Healthline 23.5.2014 the Healthline Editorial Team

Çoğu ilaç alerjisinin nedeni özellikle penisilin, sefalosporinler ve sulfonamidler olmak üzere antibiyotiklerdir. Penisilin ilaç alerjilerinin en sık nedenidir ve ayrıca ilaç alerjisi tarafından indüklenen anaflaksinin en sık nedenidir.

Çoğu zaman bir ilaca negatif bir reaksiyon aslında ilaç alerjisi değildir çünkü bağışıklık sistemini etkilemez. Bir alerjik reaksiyon gibi görülse de aslında bir alerjik olmayan advers reaksiyondur ve ilacın istenmeyen bir yan etkisi veya ilaca hassasiyetin bir bulgusudur. Alerjik olmayan advers reaksiyonların en sık nedenleri antikonvülsanlar, aspirin ve nonsteroidal antienflamatuar ilaçlar, aşılar, diyabet ilaçları ve kemoterapötik ajanlardır.

Reklam Seçimleri
Reklam Seçimleri
image beaconimage beaconimage beacon